Alla inlägg den 4 maj 2013

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv

jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig

" jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken

"va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och han värka vänta på svar men jag sa inget och han sucka och gick och jag stog kvar men sprang sen efter honom och tog tag i hans axel och han vände sig om och kolla sorgset på mig

" elias jag ska flytta till mina kusiner för min mamma dog på sjukhuset igår " sa jag ledsent och gick hem igen och packade klart och ringde min kusin lova

"hej kendra du vi tänkte komma och hämta dig idag om du är klar " sa lova

" ja jag är klar " sa jag och tänkte på elias hur ledsen han såg ut

" bra då kommer vi snart kendra och vi hoppas du kommer att trivas hos oss " sa lova och jag log lite åt det hon sa

" ja jag kommer nog att trivas " sa jag

" vi får hoppas det " sa lova och la på

tre timmar senare

jag fick ett sms från lova om att hon var utanför så jag stängde av tvn tog mina resväskor och gick ut och satte mig i bilen och lova börja köra och jag kolla på huset när det blev mindre och mindre

__________________________________________________________________________________________________

ja det var första inlägget hoppas ni gillar det / kram isabella ♥♥♥

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy

____________________________________________________________________________________________________

dom två huvudpersonerna 




zendra:

fullständiga namn: zendra tomlinson

ålder: 18

bor: london med bästisarna kendra och dennise

utseende:axel långt blont hår och blå ögon

intressen:vara med kompisar fotboll trummor sjunga och bandet hon är med i





kendra:

fullständiga namn: kendra kingstone

ålder: 19

bor: london med bästisarna zendra och dennise

utseende: axel långt rödbrunt hår och bruna ögon

intressen: vara med kompisar gitarr sjunga och sitt band

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards