Direktlänk till inlägg 21 april 2013

forever whit you del 20

Av isabella larsson - 21 april 2013 20:56

     


daisys perspektiv

" är ni klara " sa sidney och vi nicka och gick ner för trappan

" var ska ni då " sa missty och stälde sig fram för dörren

" ut och det ska du med " sa sidney och kollade lite irriterat på missty

" nej det ska ni inte alls " sa miissty lite kaxigt

" jo det ska vi "sa sidney och blängde lite på missty som ser väldigt liten ut mot sidney som är väldigt kaxig och tuff medan missty är klen och lätt skrämd

" nej det ska ni inte " sa missty och gick närmare oss

" jo det ska vi " sa sidney och gick närmare missty

" nej vattar du det ditt småglin" sa hon och sidney såg ledsen ut och sen börja hon gråta

" vad är det för fel på dig du kan ju inte bara säga nått sånt där till henne " sa brody och putta bort missty som faktiskt är yngre än honom

" det är inget fel på mig jag är perfekt eller hur sweetheart " sa hon och gick närmare niall och tog hans han och sidney stälde sig snabbt upp och gick fram till missty och petta henne på axeln och hon såg riktigt arg ut och när missty vände sig om så fick hon en käftsmäl

" nu är du inte så perfakt längre och kom ihåg rör inte min niall " sa sidney och kolla rätt in i misstys ögon

" okej okej " sa missty och hålde upp händerna och jag börja skratta och sidney putta ut missty genom dörren och låste den noga och kolla på oss

" vi måste packa allt nu vi har fem timmar på oss innan planet går och vi måste ju ha lite kul innan också " sa hon och vi börja packa och efter en timme var vi klara och bestämmde att vi skulle gå till stranden så vi böt om och gick ner mot vattnet och alla sprang ut i det utom sideny hon satte sig på sin skateboard en bit ifrån stranden och kolla på oss och jag börja vinka och hon reste sig upp och la ifrån sig brädan satte på sig en till tröja och satte sig på stranden och kolla ut i vattnet så jag gick upp och satte mig brevid henne

" vad är det sidney " sa jag och puffa henne lite på axeln och hon skratta lite

" jag tänker bara på att mamma bara lämna oss " sa hon och kolla på mig

" jag vet men vi håller ihop eller hur " sa jag och hon nicka och skratta lite

" kom nu " sa jag och drog med henne ut i vattnet

tre timmar senare ( nialls perspektiv)

" kom nu vi måste åka nu om vi ska hinna till flygplatsen " sa danny och vi gick mot bilarna och satte oss och åkte iväg mot flygplatsen och när vi kom fram så hoppa vi ur och sprang och fixa allt och gick sen mot planet och satte oss och snart lyfte det och vi var på väg till frankrike tänk vilken galen semester det kommer att bli

___________________________________________________________________________________________________

bild 1 planet bild 2 sidney på brädan bild 3 sidney på stranden

hoppas ni gillar det / kram isabella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards