Direktlänk till inlägg 14 april 2013

forever whit you del 16

Av isabella larsson - 14 april 2013 20:15

    '

nialls perspektiv

" sidney fredde är här nu " sa nån bakom mig och jag vände mig om och såg en tjej som var super lik sidney det måste vara en av hennes systrar tänkte jag

" dra daisy du får inte vara här " sa sidney och gick och stälde sig fram för tjejen som tydligen hette daisy

" och demonen satte in sina klor direkt du har bara varit hemma i en timme och har redan tagit över huset helt otroligt " sa hon och blängde på sidney som börja skratta

" du är lite kaxig va" sa sidney och putta ut daisy ur rummet och låste dörren och gick fram till mig

" ja det där var min tvilling daisy nu vet du hur hon är " sa hon och jag börja skratta

" ni är väldigt lika i utsende " sa jag och log

" ja vi är enäggstvillingar men vi hatar varandra " sa hon och kolla ner i marken

" varför " fråga jag och la huvudet på sneden

" för att hon och min pojkvän kysstes " sa hon och drog undan lite hår från ansiktet

" men ni är ju enäggstvilingar det är omöjligt att se nån skilnad på er det kan ju ha varit ett misstag " sa jag och tog upp hennes huvud och kolla på henne

" du har nog rätt jag ska nog släppa det och prata med henne. tack niall " sa hon och krama om mig

" ingen orsak " sa jag och log

" kom du måste träffa fredde han är jätte cool " sa hon och drog med mig ner till dom andra och en kille kom fram och krama henne

" sidney sötnos hur mår min lila prinssesa " sa han och hon skratta

" hon mår bra hon har ju sin coolaste vän med sig ska fredde veta " sa hon och skratta

" oh vem då " sa han och kolla sig omkring

" niall kom " sa hon och tog min hand och gick fram till fredde

" men han har ju inga fin kläder på sig " sa fredde och kolla koonstigt på mig

" nej men han är min vän så sluta vara så oförskämd " sa sidney och slog honom på armen

" okej vad en prinssesan önskar " sa han och hålde upp händerna som om nån rikta en pistol mot honom

" kom niall vi går ut på verandan så du kan se spanien på ett fint sätt " sa hon och gick ut på verandan

" fint va sa hon och gäspa och jag skratta lite

" ja och är du lite trött " sa jag och skratta

" ja jag har ju knapt sovit nått igår så ja " sa hon och log och vi gick och hon sa åt alla att dom skulle gå hem för att hon var trött och dom gick och hon satte sig i soffan och tog fram en film och satte på den och jag gick och satte mig brevid henne och kolla på filmen och när den var slut så märkte jag att sidney hade somnat mot min axel så jag la mig till rätta för jag kunde inte riktigt röra mig och det tog inte lång tig innan jag somna jag med

_________________________________________________________________________________________________

bild 1 är sidneys säng och bild 2 är verandan

hoppas ni gillde inlägget / kram isabella ☻☻

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards