Direktlänk till inlägg 13 april 2013

fortsätning del 14

Av isabella larsson - 13 april 2013 13:15

ledsen jag kunde inte skriva hela inlägget i ett för jag kunde inte skriva nått mer stog det så här är fortsättningen / isabella ♥

________________________________________________________________________________________________________

nialls perspektiv

" niall gå och gör dig klar vi måste åka om två timmar " sa sidney och jag sprang och åt frukost och borsta tänderna och drog händerna genom håret och sen sprang jag ner och slängde mig i soffan sidney och harry  in och satte sig i varsin fotöllj och jag slog på tven och det kom upp en bild på mig och sidney för några dagar sen när vi gick hand i hand i parken och åt glass.

" det sägs att one direction stjärnan niall horan och sidney dottern till mannen som äger studion där dom spelar in sina låtar har ett förhållande med varandra och det sägs att sidney har bjudit med honom att åka med henne på sin resa hem till spanien och att det var hon som skrev i sin pappas turne block att dom skulle ha turnen tillsammans med sitt egna band " sa kvinnan på tven och vi kolla på varandra

" sa hon just " sa jag

" ja det gjorde hon " sa harry och vi kolla på sidney

" vadå jag har inte gjort nått " sa hon och tog upp en chocklad kaka ur väskan och börja äta på den

" hur får dom reda på allting " sa jag och kolla på sidney och harry

" vet inte men dom talar inte sanning iallafall " sa sidney och jag log

" men niall vi måste gå nu om vi ska hinna till flygplatsen " sa hon och jag reste mig upp och vi gick och klädde på oss yterkläder och gick ut och hoppa in i limousinen som sidney hade fixat och vi åkte iväg och snart var vi framme vid flygplatsen och vi hoppa ur limon och gick mott ingången där det stog massa skrikande fans som tog kort och vi gick in på flygplatsenoch gick fram till tjejen vid disken som sa vart vi skulle gå så vi gick och la våra väskor på bandet och gick sen ut till vårt plan och satte oss på våra platser och väntade på att det skulle lyfta och snart var vi uppe i luften och på väg till spanien och vi börja prata och snart så sov sidney och jag log för mig själv och kolla på henne och skratta lite

sidneys perspektiv

snart skulle vi landa så vi satte på oss säkerhetsbälte och vi åkte sakta ner och vi gick av planet och kom ut i värmen och vi gick in på flygplatsen och leta efter våra väskor och tog dom och gick ut på parkeringen där det var massa folk och dom hade spärat av en väg som vi kunde gå på och längst bort på den vägen stog några personer jag kände igen så jag släppte mina väskor och sprang fram och krama om mina bröder brody och danny och snart kom niall och en kille som bar mina väskor och jag tog dom och log

" brody,danny det här är min vän niall " sa jag och kolla på niall

" niall det här är mina bröder brody och danny " sa jag och log stort

" hur många syskon har du egentligen " sa niall och jag börja skratta

 " fem brody,danny,daisy,bella och tobias " sa jag och log

" jag trode paris och brandon var dina syskon " sa han förvirad

" ja bonus syskon och adam och roksanna är mina halv syskon " sa jag och skratta

" oj du har en stor familj " sa han och log

" jag har väl det men nu ska du få uppleva spaniens magi " sa jag och drog med mig niall till min bil och vi hoppa in och jag körde iväg till skateparken och stanna bilen och tog min skateboard och gick fram till rampen och åkte på den och niall stog och log och jag hoppa ner från rampen och drog med mig honom till stranden och vi satte oss i sanden och snart så kom emma och erik

" hej sidney " sa dom och log mot mig och niall

" hey emma hey erik det här är min vän niall från london " sa jag och kolla på niall

" hej niall du kommer ha det jätte kul här i spanien det finns så mycke och göra " sa dom



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards