Direktlänk till inlägg 18 april 2013

forever whit you del 18

Av isabella larsson - 18 april 2013 18:58

     


sidneys perspektiv

klockan var fem och niall hade gått till stan och skulle sen till stranden så jag gjorde en macka och satte mig vid bordet och åt sen gick jag upp och kolla lite på twitter men sen kände jag för att gå till stranden så jag logga ut och gick ner och tog på mig skorna och börja gå mot stranden men när jag var frame såg jag niall hångla med daisy och jag gråta

" jag hatar dig " skrek jag och sprang hem och upp på mitt rum och grät

" sidney " sa niall och jag kolla upp

" vad är inte du och hånglar med daisy " sa jag argt och titta ner i mitt knä

" nej det skulle jag aldrig göra " sa han och gick fram till mig

" ah men du har redan gjort det " sa jag och reste mig upp och putta ut honom ur rummet och låste dörren och fortsatte att gråta

men efter två timmar fick jag nog så jag gick ut på balkon gen och klätra ner på verandan och gick mot fotbollsplanen och fram till adam och hans vänner och petta honom på armen

" vi måste prata " sa jag och kolla på honom

" okej kom då " sa han och drog med mig upp på läktarna

" jag såg när niall och daisy stod och hångla på stranden och jag gillar verkligen niall och jag vet inte vad jag ska göra " sa jag och kolla på adam som gick fram och krama om mig

" gör honom avundsjuk " viska han i mitt öra och jag nicka och gick och ringde mina vänner och sa att vi skulle ha fest hos mig i morgon och att dom skulle bjuda alla och dom sa att dom skulle det så jag gick hem och mötte niall precis när jag kom inanför dörren och han försökte och prata med mig

" det är fest i morgon så du vet " sa jag och gick upp och la mig på sängen och somna rätt så fort

nästa dag

jag vakna rätt så tidigt och gick ner och åt lite pankakor och sen gick jag och ringde mina vänner och efter ett tag kom dom och vi gick till stan och ställde oss mitt i centrum och snart börja folk att komma fram och be om en autograf eller bilder som vi gjärna fixade och snart kom niall och kolla på oss men ingen märkte honom dom bara kolla på oss och sart kom det fram några mikar och en gitarr och jag börja spela och vi sjöng what you mean to me och jag kolla på niall hela låten och när den var slut så sprang jag mot stranden och jag hörde att någon följde efter mig så jag kolla bak och sog niall springa efter mig och jag stanna och han kom fram till mig

" jag mena det jag sjöng men jag är inte riktigt säker om jag borde det längre " sa jag och kolla på niall

" det borde du " sa en röst jag kände igen och jag kolla bak och såg på daisy som  gick fram till mig

" det var jag som kysste niall inte tvärtom " sa hon och kolla på mig

" men varför " sa jag och jag kände tårarna rinna ner för mina kinder

" för att jag känner mig utanför " sa hon och kolla ner i marken

" varför det " sa jag och kolla lite frågande på henne

" för enda sen vi var 12 har du fått all uppmärksammhet för du kunde sjunga jag bara stog där och blev kallad sidneys konstiga tviling men du märkte inget när du flytta så börja nästan alla slå och sparka på mig " sa hon och börja gråta och kolla på mig

" va varför sa du inget du var allt för mig " sa jag och tog tag i hennes hand

" för jag trode du skulle skratta åt mig och gå och vara i rampljuset med fredde " sa hon och kolla upp på mig

" tror du verkligen jag skulle göra så fredde betyder inget för mig det ända jag bryr mig om är min familj " sa jag och kolla sorgset på henne

" säkert " sa hon och kolla allvarligt på mig

" säkert " sa jag och krama om henne

" jag älskar dig " sa jag och log stort

__________________________________________________________________________________________________

bild 1 niall och daisy bild 2 sidney som gråter bild 3 adam och sidney

jag älskar alla mmina läsare och jag hoppas ni gillar novellen / kram isabella ♥☻♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards