Direktlänk till inlägg 23 april 2013

forever whit you del 21

Av isabella larsson - 23 april 2013 19:29

     


nialls perspektiv

" sidney" sa jag och kolla brevid mig där hon satt och kolla ut genom fönstret

" ja " sa hon och vände sig om

" hur länge sen var det du träffa din mamma " fråga jag och kolla på henne

" 14 år sen men jag har massa bilder så det blir nog inte svårt att hitta henne " sa hon och skratta lite smått

" men vem har tagit hand om dig då " fråga jag lite förvånat

" brody,danny och marie " sa hon och kolla bort på brody och danny som satt och snacka sport och log

" oj dom ser inte ut som några som skulle ta hand om  ett litet barn " sa jag och kolla på dom jag med

" jag vet men jag daisy och bella är allt för dom dom lämna sina flickvänner när dom kolla på film en gång för att daisy hade fastnat  en klätter stälning och tjejerna blev jätte arga och killarna jätte ledsna " sa hon och log lte

" oj vad hände då " sa jag och satte mig bekvämt

" jag och daisy tog på oss våra finaste klänningar och gick till dom med blommor och sa att det var vi som gjorde att dom stack och att dom skulle göra vad som helst för att få dom tillbaka och att dom bara grät hela tiden för dom sakna dom och sen tog vi med dom hem till oss och det blev en kärleksfull stund " sa sidney och skratta det var första gången på hela tiden efter det med nycklarna hon såg glad ut

" oj ni är bra " sa jag och log

" ja det var då daisy sa att hon skulle dö om vi inte kysste varsin kille prcis när fyrverkerierna sjuts upp på nyår och jag sa att jag skulle ha hånglat med 100 killar innan det blev upp fyllt  " sa hon lite generat och skratta

" oj vem hade rätt " fråga jag helt plötsligt

" ingen hitills inget jag är bara på 99 än och det är nyår om 6 månader så jag hoppas jag vinner om det händer i år" sa hon och gäspa och luta sg mot min axel och jag la armen om henne och pussa henne på kinden

brodys perspektiv (på flygplatsen)

jag såg att niall pussa sidney på kinden och blev blek i ansiktet

" vad är det brody du ser lite blek ut " sa danny och kolla lite undrande på mig

" jag tror att sidney och niall är tillsammans " sa jag och kolla allvarligt på danny

" varför tror du det " sa danny och kolla konstigt på mig

" för niall kysste henne på kinden " sa jag och kolla på niall som tog bort en hårslinga ur sidneys ansikte

" hon kan inte vara tllsammans med honom pappa skulle få spel " sa danny och kolla oroligt på mig

" vi måste göra något " sa jag bestämmt och kolla på danny som nickade och snart sa dom att vi skulle landa så vi satte på oss säkerhetsbältena och planet åkte sakta neråt och när vi var nere på marken så knäppte upp det och gick ut ur planet och in på flygplatsen och tog våra väskor och fixa en taxi

daisys perspektiv

jag hörde vad brody och danny skulle göra så jag gick fram till dom

" sidney fixa era förhållanden ska ni förstöra hennes som tack eller " sa jag och titta anklagande på dom

" ja fattar du vad pappa skulle säga om hon var ihop med han där " sa brody och kolla på mig

" och hon älskar niall och ni tänker förstöra allt jag kan inte tro det " sa jag och gick och satte mig i taxin och snart kom danny och brody också och vi körde mot centrum och där klev vi ur och börja leta men efter två timmar blev vi tröta och börja gå upp för en trappa och högst upp stanna en flicka occh kolla på oss

" mamma sidney stewart är här i frankrike " sa den lila flickan och snart kom hennes mamma och sidney och hon kolla länge på varandra men sen sprang sidney fram och krama henne

" mamma gud var jag har saknat dig " sa sidney och börja gråta

" så ja sidney det är lugnt jag är här och det här är mina tre döttrar tanya , sarah och valerri och det här är min man daniel sa hon och peka på dom fyra personerna som stog på trappan

" och det här är mina syskon men det vet du nog redan " sa sidney och log

" hm jag mins inte att jag har fyra söner " sa hon och kolla på niall

" oh nej det här är min kille niall " sa hon och log

"  okej hej niall " sa hon och log mot niall

" hej " sa han och log tillbaka

" jag har saknat er jätte mycke men hur kom ni hit " sa hon och kolla undrande på oss

" med flyg såklart tror du vi gick jag skulle ha brytit fötterna på vägen ända från spanien " sa sidney och log

" det är min flicka det och daisy har inte fasnat i några klätterstälningar sen jag åkte va " sa hon och kolla på mig

" jo 12 stycken men jag har lärt mig nu " sa jag och log

" oh daisy jag ser att ni håller ihop fortfarande " sahon och kolla på mig och sidney

" nja inte riktgt vi har hatat varandra i ungefär 8 år "sa jag och klia mig i nacken

" varför det " sa mamma och kolla frågande på oss

" för daisy kysste fredde för 2 år sen och niall igår men då var vi inte tillsammans " sa sidney och skaka på huvudet

" ehm jag kommer aldrig fatta mig på er " sa mamma och jag och sidney börja skratta

" ska vi gå så ni får villa er lite efter flygresan " sa mamma och log

" du känner oss så väl " sa jag och log och vi börja gå och sidney börja åka på sin skate board

_________________________________________________________________________________________________

hoppas ni gillar det / kram isabella

få se vad som händer i nästa inlägg vet inte själv än men hoppas det blir bra ♥☻♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards