Direktlänk till inlägg 24 april 2013

forevre whit you del 22

Av isabella larsson - 24 april 2013 17:06

sidneys perspektiv

" sidney är du vaken " sa en röst jag kände igen så jag öppna ögonen och såg daisy

" jah vad är det " sa jag och kolla mig omkring och såg niall sova på en soffa men att han höll på att ramla ur den så jag skratta och reste mig upp och gick fram till honom

" jag fattar inte hur någon kan göra nått så hemskt och vad ska vi säga till niall hej sidney blev mördad igår eller " viska jag och niall vakna med ett ryck och kolla sig oroligt om i rummet och jag och daisy börja skratta

" lugn niall jag är inte död jag ville bara säga att du borde lägga dig i sängen för annars kommer du snart rammla ur den där soffan " sa jag och peka på sängen som jag kom ifrån

" okej " sa han och gick och la sig på sängen och somna nästan direkt och jag log

" du gillar honom verkligen va " sa daisy och kom fram till mig

" ja han är nog den ända personen jag verkligen gillat förutom er förstårs " sa jag och log lite mot daisy

" det förstår jag han är verkligen söt " sa hon och log tillbaka

" ja men vad var det du ville " fråga jag och kolla undrande på daisy

" oh jag ville fråga om du har läst nialls senaste tweet den är super gullig " sa hon och jag tog min mobil och logga in på twitter och kollade # you should know that you are worth more than the world and i love you just as much # stog det och jag log och logga ut och la mig i sängen brevid niall och somna jag med


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards