Direktlänk till inlägg 29 april 2013

forever whit you del 24

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

       


nialls perspektiv

jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan

" vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom

" det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen annan hör " sa sidney och jag gick lite närmare och kolla lite frågande på dom

" närmare " sa daisy och jag gick närmare

" närmare sa sidney och jag gick närmare och stog ungefär en halv meter ifrån dom och helt plötsligt tog sidney tag i mig och drog mig närmare och snart kände jag nått kallt som rann ner för min rygg och jag förstog vad dom höll på med så jag lyfte upp sidney och gick ut och sprang ner mott vattnet och kasta i henne

" var det där nödvändigt " sa sidney när hon kom upp ur vattnet

" ja för du ser bättre ut nu " sa jag och log och gick fram och krama om henne

" du är världens bästa pojkvän vet du det " sa hon och pussa mig på kinden

" nej men det är du som är världens bästa flickvän " sa jag och kolla in i hennes gröna ögon och kysste henne rätt på munnen och lyfte upp henne och snurra runt

" niall vi borde nog se oss omkring i frankrike nu när vi ändå är här " sa sidney och log

" jan men vad väntar vi på då " sa jag och vi börja gå och kom till en park och jag såg en kiosk så jag gick dit och tjejen som stog där börja skrika

" en stor choklad milkshake med två sugrör tack " sa jag och log och tjejen fixa iordning den och gav mig den och sidney kom fram till oss och log mot tjejen

" vad gör du niall " fråga hon och jag gav henne milkshaken och log

" varför två sugrör " fråga hon och log

" för jag vill ha jag med " sa jag och log

" okej " sa hon och log och jag gav tjejen pengar för glassen och vände mig om och tog sidneys hand

" vänta är du sidney stewart " fråga tjejen och kolla på sidney

" ja hur så " sa sidney och log mot tjejen

" jo jag hörde att du har ärvt förmögenheten " sa tjejen och kolla på sidney

" vilken förmögenhet " sa siney och kolla konstigt på tjejen i kiosken

" ja och du värkar så glad fast din pappa blev mördad igår " sa tejen och kolla ledset på sidney som satte sig ner på marken och grät och jag satte mig ner brevid henne och krama om henne och kolla in i hennes gröna ögon

" kom sidney vi går tillbaka till huset " sa jag och lyfte upp henne i min famn och börja gå mot huset och gick fram till dörrren och öppna den och gick in och satte mig ner på golvet och krama om sidney och snart kom brody,danny

daisy,bella,sarah och tabias och satte sig om kring oss och snart kom sidneys mamma också ut

" vad har hänt sidney " fråga hon torka bort tårarna som rann ner för sidneys kinder

" min pappa blev mördad igår " sa sidney och börja gråta igen och jag krama om henne hårt

" sidney jag tro du måste vila lite " sa danny och hon nycka så jag reste mig upp ich drog upp sidney på fötterna och tog henne till sitt sovrum och hon la sig i sängen och kolla upp i taket och jag gick och lagg mig brevid henne och tog hennes hand och efter ett tag så sov hon och jag pussa henne på kinden och gick till mitt rum

_________________________________________________________________________________________________

hoppas ni gillade det kommer ett till inlägg senare idag

men hej så länge /isabella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 25 april 2013 20:15


        sidneys perspektiv jag vakna av att det skramla nere så jag öppna sakta ögonen och kände än arm runt mig så jag kolla mig omkring " sitt still jag har fastnat i ditt hår här " sa niall irriterat och jag börja skratta " hur lyckad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards