Direktlänk till inlägg 19 april 2013

forever whit you del 19

Av isabella larsson - 19 april 2013 14:59

      

sidneys perspektiv

" jag älskar dig med " sa daisy och log hon med och kolla över axeln på mig

" du har nog nåt att göra nu " sa hon och gick jag tänkte ett tag men sen kom jag på vad det var hon menade så jag vände mig om och kolla in i nialls ögon

" jag är ledsen jag har aldrig fattat hur daisy mår och vad hon gör jag avskydde det bara " sa jag och kolla ner i marken och niall gick fram tll mig och lyfte upp mitt huvud

" sidney " sa niall och kolla in i mina ögon

" ja " sa jag och kolla på honom

" jag älskar dig " sa han och kysste mig och jag besvarade den gjärna

" jag älskar dig mer " sa jag och log

" men jag älskar dig mest " sa han och skrattade och tog min hand och vi börja gå hem till huset

" niall " sa jag och kolla upp på honom

" ja " sa han och kolla på dig

" det finns ett ställe jag inte visat dig "sa jag och log

" vad för ställe " fråga han och log

" kom " viska jag och drog med honom upp för en backe och in i skogen och fram till kärleksträdet

" det här " sa jag och log och tog fram en kniv och skrev in N + S i trädet och gjorde ett hjärta om det

" så nu vet dom att vi är tillsammans folk går hit varje dag " sa jag och log mot niall

" ja då vet dom " sa han och kysste mig och lyfte upp mig i famnen och gick till huset och öppna dörren och gick in och släppte ner mig och log

" niall jag kunde ha gått själv " sa jag óch log

" nej för du tappa dina klackskor " sa han och skratta

" oj jag mäkte inte det " sa jag och skratta jag med

" sidney " sa daisy och gick ner för trappan

" ja " sa jag och kolla på henne

" du har ju inte fått dina presenter än så vi tänkte att du kanska ville ha dom nu " sa hon och brody,danny,tobias,bella,adam,rocksanna och mamma kom in i rummet med presenter

" ja varför inte " sa jag och skratta och gick och satte mig i köket och dom la alla presenter på borde och jag börja öppna dom och jag fick en  jätte fin tröja två par skor och i det sista peketet låg det ett par nycklar

" vad är det här för nått " sa jag och kolla på nycklarna

" det är nycklarna till huset vi tänkte att nu när du ska flytta hit så ska du få ett egt hus " sa mamma och log och jag ställde mig upp och gick snabbt upp för trappen men när jag var högst upp stanna jag och vände mig om

" jag hatar dig och det har jag alltid gjort jag vill inte flytta hit och jag vet att du inte är min riktiga mamma " skrek jag och sprang in på mitt rum och snart kom mina syskon och niall

" sidney vi vet att inte missty inte är vår mamma och att vår mamma flytta till frankrike med sin kille och att hon har sagt i tv att hon så gjärna vill se oss men att hon inte kan för hon inte vet vart vi är " sa brody och torka bort mina tårar så gott det gick

" men då åker vi till frankrike och letar upp henne då da är ni så osmarta att ni inte har tänkt på det " sa jag och kolla på brody

" nej vi ville vänta på dig  du är vår syster och vi vill att du ska vara med oss när vi åker " sa danny och log mott mig och jag nicka

" då gör vi oss i ordning och åker da det är mitt hus nu och missty har inga pengar så det är bara att låsa och dra " sa jag och tog fram min väska och börja packa och sen gick alla och gjorde det samma

__________________________________________________________________________________________________

ja det var det hoppas ni gillade det och vad som kommer hända nu ja det får ni se i nästa inlägg

bilderna är sidneys presenter

älskar er / kram isabella ♥☻♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards