Direktlänk till inlägg 29 april 2013

forever whit you del 25

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

   


sidneys perspektiv

jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le

" god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite

" vad gör ni här " fråga jag och log

" niall ringde vid typ midnatt och sa att vi skulle komma hit så vid halv sex steg vi och killarna på planet till frankrike och nu är vi här " sa linny och log

" vänta är killarna också här " fråga jag och dom nicka och jag klädde på mig och fixan mig och sprang sen ner och in i vardagsrummet där killarna satt så jag gick fram mot dom och log

" hej grabbar " sa jag när jag stog precis bakom dom och dom vände sig om och kolla på mig

" oj vad du ser glad ut niall sa att du var jätte ledsen igår " sa zayn och log

" jo jag var det men sen kom jag på jag har ärvt allt och han bestämmde gämt över mig så det var nästan bra " sa jag och log stort

" okej " sa dom och kolla konstigt på mig

" och det var en sak till jag bestämmer över er för ni jobbar åt hm vem var det nu igen oh juste mig " sa jag och skratta och dom blev krit vita i ansiktena

" men var är niall " fråga jag och kolla på dom

" sötnos sugen på lite film " sa han och kysste mig på kinden och gick och satte sig i soffan och gav popcornen som han hade med sig till harry

" visst varför inte " sa jag och satte mig brevid niall och zayn starta filmen

" men när blev ni tillsammans " fråga harry och kolla på mig och niall

" dagen efter han och daisy hånglade på stranden i spanien " sa jag och log

" kan du sluta säga det till alla snart kommer ju alla hata mig " sa daisy och kom fram till mig

" nej dom kommer aldrig hata min lilla söta yngre tvilling " sa jag och tog tag i hennes armar och skakade om henne lite och hon börja skratta och snart kom mina andra syskon in och krama om mig

" hörni jag går ut och tar lite luft " sa jag när kramen var över och dom nicka så jag gick ut och satte mig på trappen och efter ett tag kkom en kille fram till mig och tog tag i min arm och drog med mig till en bil och putta in mig där och stängde dörren och hoppa in i bilen och startaden och körde iväg och jag börja gråta

nialls perspektiv

jag gick ut och satte på mig skorna och skulle gå ut för sidney hade varit borta ett tag nu så jag gick ut men hon var inte där så jag ropade på henne men fick inget svar och sen så fick jag ett sms # om du inte har betalat 10 milioner inom 48 timmar får du aldrig se det du älskar mest i världen # stog det och sen så fick jag en bild på  sidney när hon satt på en stol med fast bundna händer och fötter och jag kände hur tårarna började rinna ner för mina kinder och jag satte mig ner på trappan och la ansiktet i händerna och efter ett tag så örde jag att nån kom och satte sig brevid mig

" vad har hänt niall " sa daisy oroligt och jag kolla upp

" ja om jag inte har betalat 10 milioner om 48 timmar får jag aldrig se sidney igen " sa jag och kolla på daisy som kolla på mig och det rann tårar ner för hennes kinder och hon reste sig upp och skrek och snart kom killarna och sidneys syskon och tjejerna ut och kolla på mig och daisy

" var är sidney " fråga danny och kolla på mig

" jag vet inte men jag får inte se henne igen om jag inte betalar 10 milioner om 48 timmar " sa jag och kolla på danny som blev vit i ansiktet och satte sig ner på trappan han med

" vem och hur " sa han och kolla på mig

" jag vet inte men jag vet att vi måste hitta henne " sa jag och reste mig upp och tog fram min mobil och ringde polisen och svara på det dom frågade och sen la jag på och gick in och upp på hennes rum och la mig på hennes säng och kände nått under kudden så jag lyfte på kudden och såg en låda och jag tog den och la mig tillrätta och öppna den och såg massa bilder på mig sidneys turarmband som hon aldrig tar av sig och en lapp jag tog upp den ur lådan och öppna den # niall leta inte efter mig jag kommer ändå aldrig tillbaka dom är mina vänner dom skjusar mig bara om du vill veta vad jag tänker göra eller var jag är så här är en ledtråd  love vs hate you / kram sidney # stog det och jag sprang ner och fram till linny och gav henne lappen och hon läste den

" oh det första vet jag inte men love vs hate you är en film som handlar om en tjej som tar själv mord genom att hoppa i en vik i frankrike för att skyda sin pojkvän " sa linny och kolla på mig

" tänker hon ta själv mord " skrek jag

" det verkar så och jag tror jag vet var " sa linny och drog med mig ut och hon sprang ner mot sjön och vi satte oss i en båt och hon starta den och börja köra och efter ett tag så var vi på väg mot en vik och när vi var frame så stana hon båten och hoppa ur den med mig tätt efter och och sprang upp för ett berg med mig efter sig och på kanten av berget så stog sidney och kolla ner och jag sprang fram till henne och lyfte upp henne och börja gå

" niall nej dom kommer sjuta " sa hon och börja gråta

" vad menar du " sa jag och kolla på henne och ett skott träffa ett träd brevid oss och jag stanna och kolla mig omkring och snart kom ett till skott

" niall släpp mig " sa sidney och jag släppte henne och fick ett skott rätt i armen och ett i foten ramla ihop och sidney satte sig ner på knä och börja gråta och snart kom ett par killar fram till henne

" sidney det är dags att hoppa nu " sa den längsta killen och putta lite på sidney sóm reste sig upp och knäa killen i magen och tog hans pistol och sköt dom andra killarna på fötterna och dom ramla ihop och hon tog deras pistoler oxå (stav) och satte sig brevid mig igen och tog upp två vitt band ur sin väska och linda ett runt min arm och ett runt min fot  och snart hörde vi en hellikopter som kom och landade vid oss och en två killar kom och lyfte upp mig på en bår och bar in mig  hellikoptern och sidney kom och satte sig på en stol brevid mig och kolla sorgset på mig och suckade högt

" vad är det " fråga jag och kolla upp på henne

" ja du ligger på en bår med en kula i armen och en i foten och allt pågrund av mig " sa hon och kolla allvarligt på mig och jag börja skratta

" vad skrattar du åt " fråga sidney och kolla konstigt på mig

" det är faktiskt inte ditt fel jag lysnade inte på den där lappen du skrev och inte vid berget heller " sa jag och log och fick ett litet leende tillbaka

" oh jag älskar dig så mycke " sa hon och kysste mig och satte sig sen på stolen igen och kolla på mig och log lite __________________________________________________________________________________________________

det var det hoppas ni gillar det kanske blir ett till inlägg ikväll / kram isabella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Av isabella larsson - 25 april 2013 20:15


        sidneys perspektiv jag vakna av att det skramla nere så jag öppna sakta ögonen och kände än arm runt mig så jag kolla mig omkring " sitt still jag har fastnat i ditt hår här " sa niall irriterat och jag börja skratta " hur lyckad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards