Direktlänk till inlägg 17 april 2013

forever whit you del 17

Av isabella larsson - 17 april 2013 19:46

     

nialls perspektiv

jag vakna och såg att sidney fortfarande sov och jag kunde inte röra mer än armarna så jag tog en lock av hennes hår och börja leka lite med den

" jag är vaken " sa sidney och kolla upp på mig och log

" oj jag märkte inte det " sa jag och släppte locken

" frukost " fråga hon och jag nicka och vi gick mot köket

" vad vill du ha " fråga hon och kolla på mig

" hmm pankakor en macka och ett glas juice " sa jag och log nöjt

" okej " sa sidney och plinga i en liten klocka som stog på bänken och det kom ut massa olika saker och vi börja äta

" ska vi gå till stranden " sa hon när vi hade ätit upp

" visst " sa jag och vi gick och bött om och gick sen ner mot stranden och sprang ut i vattnet och hade ett vattenkrig tills en liten tjej kom gåendes på stranden och sidney sprang upp ur vattnet och lyfte upp tjejen och snura runt lite och tjejen skratta och jag gick upp ur vattnet jag med och fram till sidney och den lila tjejen

" niall det här är min kusin emma " sa sidney och log

" hej emma " sa jag och log mot den lila tjejen

" hej niall " sa hon och log

" du emma vill du vara med på vattenkrig " sa sidney och log mot emma

" nej jag måste hem " sa emma och log

" okej " sa sidney och kolla ner i sanden

" men vi ses i morgon va " sa emma och kolla på sidney som log och nickade

_______________________________________________________________________________________________

okej måste sluta nu bild 1 är emma bild två är sidney bild 3 är sidneys fötter

hoppas ni gillade inlägget / kram isabella ☻☻☻


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards