Direktlänk till inlägg 14 april 2013

forever whit you del 15

Av isabella larsson - 14 april 2013 09:56

         


sidneys perspaktiv

" det är sant det finns massa att göra " sa jag och log mot niall

" ja jag kommer nog att trivas här det är ju rena livet " sa han och jag börja skratta

" men niall kom du måste få se vart du ska bo i en vecka " sa jag och drog med mig niall mot bilen igen och vi åkte till mitt hus och gick upp för sten gången och in i huset

" hallå " ropa jag och gick in i vardagsrummet

" vällkommen hem " ropa mina vänner och hoppa fram och jag börja skratta och jag och niall fick varsin jordgubbs smothie och jag börja pratta med mina vänner

" föresten det här är niall " sa jag och log och kolla på niall

" är han din kille " sa marie nyfiket och jag himla med ögonen

" nej han är bara en vän " sa jag och skratta

" men niall kom jag ska vissa dig vart du ska sova" sa jag och drog med mig niall upp och in på rummet hans skulle sova i och log stort

" vad tycker du " sa jag och kolla på niall

" wow vilket rum " sa han och jag börja skratta

" då ska du se mitt " sa jag och gick mot mitt rum och niall följde efter och jag öpna dörren och och gick in i mitt älskade rum och snura runt och gick sen ut på min ballkong och kolla ut över bakgården och njöt

" du bor som en prinssesa " sa niall och skratta

" gör jag det är konstigt för jag är ingen " sa jag och log

" men du born som en " sa han och log

" ja jag gör väl det " sa jag och skratta

" föresten tack för att jag fick följa med hit " sa hon och kolla på mig

" ingen orsak det är kul med lite sällskap här ibland " sa jag och log

_______________________________________________________________________________________________

ja det var den skriver aldeles strax igen

bild 1 är sidneys bakgård och bild 2 är smothien

hoppas ni läser nästa inlägg också / kram isabella_L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards