Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

bara snack :P!!!!!

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy

____________________________________________________________________________________________________

dom två huvudpersonerna 




zendra:

fullständiga namn: zendra tomlinson

ålder: 18

bor: london med bästisarna kendra och dennise

utseende:axel långt blont hår och blå ögon

intressen:vara med kompisar fotboll trummor sjunga och bandet hon är med i





kendra:

fullständiga namn: kendra kingstone

ålder: 19

bor: london med bästisarna zendra och dennise

utseende: axel långt rödbrunt hår och bruna ögon

intressen: vara med kompisar gitarr sjunga och sitt band

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35


        harrys perspektiv " var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss " jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam " okej " sa kaite och gick bort till vennice och frå...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Av isabella larsson - 25 april 2013 20:15


        sidneys perspektiv jag vakna av att det skramla nere så jag öppna sakta ögonen och kände än arm runt mig så jag kolla mig omkring " sitt still jag har fastnat i ditt hår här " sa niall irriterat och jag börja skratta " hur lyckad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards