Alla inlägg under mars 2013

Av isabella larsson - 29 mars 2013 11:13

när paris börja skratta börja jag förstå hon brukade vara med pappa mycket ja nästan hela tiden och när jag förstod så börja jag också skratta och jaga henne tills någon tog tag i mig bakifrån och börja bära runt mig och ställde mig framför niall som killen hette 

- demon jag vill att du träffar niall en av din pappas boys " sa brandon och log mot mig

 - åh hej niall kul att se dig.eller brandon säger man så till någon man redan har sätt" fråga jag brandon

- okej  hej niall" sa jag till slut och log stort tills paris sa - du av någon borde ju känna niall ni jobbar ju i samma studio daaa" nu blev jag sur och sa

 - paris du borde inte säga något jag får inte prata med någn när jag är där för att jobba och det vet du" sa jag med lite satts och då blev hon tyst som en mus men sen börja hon gråta och jag ångra mig direkt och sa

 - diamond jag är ledsen jag mena inte att gjöra dig ledsen jag blev lite sårad för jag känner mig liten när jag är med pappa han tänker bara på att jag är hans prinssesa och att jag ska vara lycklig av kariärren men det är jag inte jag vill ha det som jag vill inte massa ljus och dansare och musik videos bara musiken och vad den betyder" sa jag lite ledsent

 - oh jag visste inte det jag trodde det var jätte kul att vara känd och gå på evenimang" sa hon lite försiktigt

och hon blev nog på lite bättre humör när hon fick en bamse kram av mig och brandon som  helt plötsligt kom in i bilden och mitt i allt kramande hörde vi nån harkla sig så vi titta upp och där stod niall

- ehm jag ska nog gå nu" sa han men brandon sa snabbt

- nej niall du ska med på fest "

- vilken fest" fråga jag och då börja paris skratta

- oh demon dumbom det är ju din födelsedag idag du fyller ju 18 idag " sa hon mellan skrattsalvorna

- åh gör jag då är det en sak jag har glömt" sa jag glatt

- vadå" fråga paris undrande

- det här" sa jag och tog fram min mobil och trök på play och videon från pappa och mamma började spelas.

____________________________________________________________________________________________________

ledsen för ett kort inlägg :(

kommentera gjärna 

peace / isabella ♥♥

Av isabella larsson - 29 mars 2013 11:11

hej det blev lite fel det stog att sidney bara hade en lilesyrra me hon har en store bror som heter brandon och är 19

ledsen :( men ska forsätta nu hejdå ♥♥

Av isabella larsson - 28 mars 2013 11:22

sidney,s perspektiv

"hej tjejer" sa jag och nästan samtidigt sa brooke och kaite "hey rosey" sen börja vi skratta när vi hade lugnat ner oss så sa jag "vi ska ut och shoppa" sen börja brooke skrika som en galning "vad? " undra jag och då blev hon tyst och sa sedan "ja ska vi gå eller" sen fick vi ett skratt anfall igen men sen gick vi ut och tog min bil och åkte till stan när vi var framme gick vi till bik bok och när vi kom där ifrån så hade jag 2 kassar kaite 2 kassar och brooke 3 kassar sen gick vi till holister när vi var klara där så hade jag 2 kassar kaite 3 kassar och brooke 5 kassar " tjejer jag går till starsbucks" sa jag "okej" sa dom i mun på varandra och sen börja dom skrata jag bara skaka på huvudet och gick när jag kom fram till starsbucks så var det jätte många tjejer som stog och skrek där och jag började undra varför efter ett tag så jag börja försöka tränga mig fram men det var lättare sakt en gjort och efter ett tag så kände jag ett hårt slag mot ansiktet och sen blev allting svart. jag hörde massa sudiga röster och slog skta upp ögonen och fick en massa oroliga blickar på mig och sen försökte jag ta mig upp men en kille med blont hår och dom blåaste ögon jag sett tryckte ner mig igen så jag titta lite frågande på honom och då sa han med den lenaste röst " du måste ta det lungt" och log "men jag måste hem till paris" sa jag alvarligt "är du från paris" fråga han så jag börja skrata lite smått men då kom två ansikten till och kolla frågande på mig så jag blev tyst " nej det är min syster" sa jag lite tyst och då sa en av dom andra killarna "är du syster till et land coolt " jag kolla frågande på honom men den tredje killen sa " nej louis hennes syster heter nog paris" så jag tittade tacksamt på killen men sa sedan " jag måste verkligen hem" och reste mig hastigt upp och börja gå men kände snart en hand om min arm så jag vände mig om och såg rätt in i ögonen på killen bed blont hår " jag sa ju att du måste ta det lugnt" sa han alvarligt så jag vinkla på fötteena så jag dunsta ner på marken så killen ramla med ett "ahhhh" på mig men jag putta snabbt bort honom och sa surt "jag känner inte dig och jag vill hem jag vet inte vart jag är längre" sa jag och började gråta och snart kände jag ett par armar runt om mig så jag kollade upp och kollade upp i döm där blåa ögonen igen och jag börja le lite smått och sen skratta jag lite och sa " det här känns lite konstigt" och snart efter hörde jag ett skall jag kände igen så jag kravla mig ur killens armar och stälde mig upp och kollade mig omkring och sen blev jag på hoppad bakifrån och slog i marken och börja skratta och rullade runt så jag hamna på rygg och snart blev jag slikad över hela ansiktet av en sträv hundtunga men sen satte jag mig upp och börja klappa min fina schäffer men sen hörde jag ett skratt och sen ett till och ett till så jag vände mig om och såg min brosa brandon och sen min syster paris som brottades med den blonda killen som skratta så jag gick fram till dom och tog paris runt magen och drog upp henne och ställde henne på marken och sa " men paris vad ska mamma säga du kan ju inte brottas med en person du inte känner" och börja kolla alvarligt på henne men snart sa hon "men jag vet vem det är det är niall ska du veta demon" " niall vem vi känner ingen niall paris" men då höjde hon på ögon brynen och jag började fatta " ah så det är han pappa jobbar åt"

Av isabella larsson - 24 mars 2013 12:12

                                                  
                                                  
                        

______________________________________________________________________________________________

brooke,s perspektiv


jag vakna av att kaite sa att hon skulle till sidney så jag flög upp och skrek att hon skulle vänta på mig jag sprang in i badrummet och sminka mig lite rouge ocg lite läppglans fick duga gick till garderoben och tog fram  ett par mörkblåa jeans ett vitt linne och min beigebruna skinnjacka sen sprang jag ner och tog ett snabbt glas juice och sen en snabb rush till badrummet för att borsta tänderna och göra en lite slarvig flätta i håret sen gick  jag ut till kaite och tog på mig ett par beiga sandaler med en rosett på svinga en sjal runt halsen och tog min svarta skinnväska sen gick vi ut.

- var du var snabb idag då

- ja man missar ju inte en chans att åka till sidney

- haha nej

- hahha va dumma vi är vi ska ju inte till staden sidney

- nej det för sig

kaite,s perspektiv

jag var lite ledsen när jag sa det för jag hade ju jämmt vellat åka till sidney men att åka till en vän som heter så är näst lika bra det är lite lustigt för min och brookes bästa vän heter just sidney och hennes syster heter paris så dom heter båda som en stad vi är rätt bra vänner med paris med och både hon och sidney har smeknamn sidney kallas rosey för hon älskar rosor och är som en själv vacker och söt som bladen men tuff och stark som taggarna om hon säger nått så håller man oftast med men hon är jätte bra på att lysna också hon kallas också för demon för hon blir super tuff när nån är dum mot henne och tar väldigt ofta sin syster i försvar och sen har vi paris som kallas diamond men vi vet inte varför.Tiden går fort när man tänker vi är tydligen redan vid sidney,s enorma vila vi gick upp för den stora sten trapan och knacka på och dörren öppnades snart av en glad paris.

- hey diamond

- hey tjejer sidney är där uppe

- okej tack diamond

vi sprang upp för trappan och in på sidneys rum där hon satt i sin säng med datorn och troligen blogga hon.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej jag vet dålig del jag vet men har jämmt svårt så här i början men ska

försöka göra nästa bättre

blid 1 är sidney,s outfit

bild 2 brevid 1 är kaite,s outfit

och bild 3 är brook,s outfit

--------

hejdå ♥♥

Av isabella larsson - 22 mars 2013 17:18

hej snart kommer jag lägga upp första inlägget på denna bloggen men först  ska jag skriva lite om de tre huvudpersonerna. :)



Namn: sidney chole stewart

ålder: 17

familj: mamma laila pappa roger (rodger) och lillesyran paris 12

bff: brooke och katie

husdjur: hunden king lc



namn: Brooke l. ride

ålder: 17

familj: mamma linda pappa cristopher lillebrosan dylan och tvilingen kaite

bff: sidney och katie

husdjur: hunden cheesta



namn: kaite m. ride

ålder: 17

familj: mamma linda pappa cristopher lillebrosan dylan och tvillingen Brooke

bff: sidney och brooke

husdjur: hunden lovise


första kapitlet kommer snart ♥♥♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards