Direktlänk till inlägg 30 april 2013

forever whit you del 26

Av isabella larsson - 30 april 2013 08:35

     


harrys perspektiv

" var är linny och niall " fråga kaite ocg kolla på oss

" jag vet inte fråga vennice hon kanske vet " sa jag och nicka mot vennice som satt och prata med liam

" okej " sa kaite och gick bort till vennice och fråga men vennice skaka på huvudet och gick ut i hallen och kom snart tillbaka med en lapp

" hörni linny och niall är vid stupet " sa vennice och kolla oroligt på lappen

" vid stupet hjälp dom kommer dö " sa brooke och kolla skräkslaget på vennice

" vilket stup " fråga zain och kolla på tjejerna

" jo sidneys favorit film love vs hate you utspelar sig här i frankrike men när dom spela in sista scenen så lossna kanten på berget där tjejen stog ocg hon dog och dom sa att dom inte fick sälja filmen pågrund av det men dom gjorde det ändå och nu får man inte gå upp på berget längre för det låsnar bitar från det och man kan ramla i och nu tänker sidney göra som tjejen i filmen " sa vennice och kolla på zain som blev vit ansiktet

" tänk om dom ramlat i " sa louis och kolla på mig och kiss you börja spelas och vennice tog upp sin mobil och börja prata med nån och tillslut sa hon hejdå sötnos och la på

" vem var det " fråga jag och kolla på vennice

" eh bara en kille jag har träffa " sa hon och tjejerna börja skratta och prata ivrigt

" jag skämta det var sidney hon sa att niall hon och linny är på sjukhuset och att niall har blivit skjuten i armen och foten och hon vill att vi ska komma dit " sa vennice och log

" okej men en fråga varför kalla du henne sötnos " sa jag och skratta

" eh en tjej-grej inget du skulle fatta dig på " sa hon och log

" okej men ska vi dra då innan harry och vennice börjar bråka" sa brooke och skratta

" meh sluta du är så eh glöm det " sa vennice och kolla argt på brooke som flinna

" vad är det med er ända sen vennice berätta för dig att hon är kär i harry har du varit så på henne " sa kaite och la sin hand för munnen och kolla på vennice som stälde sig upp

" du fattar inte vad som är farligt med hemligheter va för du förstörde just mitt liv med min " sa vennice och sprang ut ur rummet och man såg att hon grät och jag stälde mg upp och sprang efter henne och ut ur huset och mot stranden där hon satte sig ner och kolla på vattnet så jag satte mig brevid henne och kolla ut över vattnet och jag kunde se lite av andra sidan av vattnet

" vad vill du harry du plågar mig faktiskt bara nu " sa vennice och titta bort

" jaha då kanske jag ska göra som sidney tänkte göra " sa jag och reste mig upp

" nej " sa vennice och reste sig och kolla på mig

" tänkte väll det men jag ville bara säga att jag gillar dig verkligen " sa jag och tog tag i vennice hand

" det där har kaite bara sagt att du ska säga för att jag ska förlåta henne men du kan hälsa henne att jag aldrig kommer prata med henne igen " sa vennice och och la armarna i kors och kolla upp mot huset

" nej det har hon inte " sa jag och kolla på vennice som kolla lite undrande på mig

" du ljuger " sa vennice och kolla surt ner i marken

" skulle nån som ljuger göra så här " sa jag och kysste henne rätt på munnen och kolla sen in i hennes blåa ögon

" harry jag " sa hon och tog ett ljupt andetag

" säg inget mer nu hämtar vi  dom andra och åker till sjukhuset och ser om dom mår bra " sa jag och tog vennice hand och börja gå upp mot huset och när vi var precis vid dörren så öppnades den och alla kom ut och börja gå mot bilarna och vi följde efter och vennice satte sig i en bil och starta den och jag och zain satte oss i baksättet och kaite satte sig brevid vennice ifram

" jag är leden det var inte meningen att jag skulle berätta " sa kate och kolla på vennice

" vem bryr sig " sa vennice och satte på sig ett par solglassbrillor och luta sig tillbaka och kate och hon börja skratta och kaite satte på musik och vennice börja köra mot sjukhuset

vennice perspektiv

vi klev ur bilden och gick in på sjukhuset och gick fram till tjejen vid disken

" vi ska träffa niall horan " sa jag och log mot tjejen

" han är i rum 318 riktig otur den killen har och tjejen är hopplös hon påstår att det är hennes fel den flickan är inte riktigt frisk " sa tjejen och skaka på huvudet

" hon är visst frisk han blev skjuten tack vare att hon tänkte ta självmord för att skyda honom " sa jag argt tll tjejen och gick igenom koridoren och in på rum 318 där niall låg på en säng och sidney satt på en stol brevid och linny låg och sov på soffan som fanns i rummet och jag skratta lite och sidney kolla bak på mig och log

" hej sidney hur är det " sa jag försikt och log

" bra och du " sa hon och kolla på mig

" ja jag mår bra men är du skadad eller nått " sa jag och gick fram till sidney

" bara lite chokad bara tänk att ens ex hotar en för att få pengar och för att man dumpa honom " sa hon och skratta och kolla över axeln på mig och log

" hej hörni " sa hon och dom andra kom in

" hej rosie " sa tjejerna och log mot sidney

" varför säger dom rosie du heter väll sidney eller " sa harry och kolla undrande på oss

" oh sötnos hon är ja underbar det är därför vi kallar henne rosie " sa jag och och log mot harry

" men vänta är ni tillsammans och ni har inte sagt nått till mig taskigt " sa sidney och kolla surt på oss och vi börja skratta lite och sidney kolla konstigt på oss

" men du sa ju inte att du och niall var tillsammans " sa jag och log mot sidney

" men ni var ju i ett annat land då ju " sa sidney och kolla på mig

" okej da men jag tror vi har tråkat ut niall " sa jag och skratta lite tyst och peka på niall

" nej han sov redan " sa sdney och log

" okej men när får han komma hem " fråga louis oroligt och kolla på sidney

" jag vet inte men ska vi köra sannng eller konka " sa sidney och log och vi nicka och vi satte oss ner på golvet och bestämmde vem som skulle börja och det blev brooke

" sanning eller konka kaite " sa brooke och kolla på kaite

" hm konka " sa kaite och log

" okej då ska du pussa linny på kinden så hon vaknar " sa brooke och kaite reste sig upp och puuss linny på kinden och hon vakna faktiskt och kaite gick och satte sig på sin plats igen

" sanning eller konka zain " sa kaite och kolla undrande på zain

" sanning " sa han och kaite börja tänka

" vad skulle du göra om hm brooke och du blev in låsta i ett rum och hon fick panik och börja gråta " sa kaite och log stort och kolla på zain

" jag skulle försöka trösta och lugna ner henne " sa zain och kolla på kaite

" det finns ett problem med det där jag får aldrig panik " sa brooke och log

" ska vi slå vad " sa kaite och tog upp sin mobil och starta videon på när killen brooke var kär i frågade om hon ville gå ut med honom och hon stängde dörren och skrek ja och öppnade dörren och sa visst och dom bestämde att dom skulle möttas i parken kl sju nästa dag och han gick och brooke börja skrika att hon nte visste vad hon skulle ha på sig och så och vi alla börja skratta utom brooke som såg lite ledsen ut

" sanning eller konka sidney " sa zan när vi hade lugnat ner oss

" sanning " sa hon och kolla undrande på zain som tänkte och brooke viska nåt i hans öra

" du ska förklara hur mycket du älskar niall och vad som är bättre med honom än andra killar " sa zain och kolla på sidney som kolla anklagande på brooke som flinna

" okej jag älskar honom så himmla mycke och jag skulle kunna göra allt för honom bara för att höra hans röst och han är bättre än alla andra killar för han förstår en så bra och han är den ända som faktiskt har fått mig att smälta " sa hon och la lugen bakom örat och log lite smått och brooke och zain börja skratta och sidney kolla undrande på dom och dom peka mot sängen där niall satt och lysnade och sidney la ansiktet i händerna men tog bort dom efter ett tag och kolla på mig

" sanning eller konka vennice " sa hon och jag börja tänka

" sanning " sa jag tillslut och log

" berätta din största hemlighet " sa hon och jag tvecka lite

" jag vet att du blir hotad av ditt ex han säger att han ska döda bella om du inte träffar honom och att du gick till honom igår och att han började kyssa dig men annars bruka ni bara vara med varandra och prata och att han nu säger att han dödar niall om du inte lyder honom " sa jag snabbt och blundade

" hur vet du det " sa sidney och jag öppna ögonen

" för att jag är hans syster " sa jag och kolla på sidney

" är du du sa att du hade en bror men jag trode aldrig att du skulle ljuga för att jag inte skulle få reda på att det var han " sa sidney och skaka på huvudet

" jag är ledsen han är starkare en mig om jag inte lysnar på vad han säger slår han mig " sa jag och börja gråta

" vennice kom här det är okej " sa sidney och krama mig och dörren slogs upp och mn brosa erik kom in

" sidney kommer du det är vårt tre års jubileum som vänner kom och ge mig en kram " sa han och sidney reste sig upp och krama om erik som tog tag i hennes hår och drog i det

" aj snälla släpp " sa sidney och börja gråta

" oj gjorde det ont sidney jag är ledsen men om du inte ger mig din nyckel innan nästa vecka så dör han okej " sa erik och peka på niall och sidney nicka

" okej ha så roligt här är din present " sa han och gav sidney ett paket och gick sen ut

" sidney du måste ringa polisen " sa niall och satte sig brevid henne

" nej jag kan inte " sa sidney luta sig mot nialls axel

" louis ring polisen " sa niall och louis tog upp sin mobil och ringde polisen och svara på några frågor och la sen på

" så vi ska till polisen på förhör " sa louis och log

" nej inte jag jag stannar här " sa sidney och tog tag i nialls hand och börja leka med hans fingrar och louis reste sig upp och tog tag om sidneys mdja och lyfte upp henne och börja gå och jag och linny följde med och vi gick ut ur sjukhuset och hoppa in i lous bil och han körde mot polisstationen och parkera och vi gick ut ur bilen och in på polissatationen och fram till en man som jobba där och han vissa oss till ett rum där vi fick vänta

__________________________________________________________________________________________________

hej det här inlägget tog två timmar att göra så hoppas ni gillar det ledsen för stavfel / kram isabella ♥♥♥



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabella larsson - 4 maj 2013 18:44

kendras perspektiv jag gick sakta mot elias och han vände sig om och log mot mig " jag ska flytta i morgon " sa jag när jag hade kommit fram till honom och kolla ner i marken "va varför har du inte sakt något " skrek elias och kolla på mig och ...

Av isabella larsson - 4 maj 2013 17:51

hej jag ska börja på en ny novell med min kompis maddy och den kommer heta perfect you och vi hoppas ni kommer gilla den / isabella och maddy ____________________________________________________________________________________________________ dom...

Av isabella larsson - 29 april 2013 13:51

      sidneys perspektiv jag vakna av ett par röster jag inte hört på länge så jag öppna ögonen och såg vennice,brooke,kaite och linny stå i  one piece och le " god morgon rosie " sa dom samtidigt och jag skratta lite " vad gör ni här " ...

Av isabella larsson - 29 april 2013 10:52

        nialls perspektiv jag gick ut i hallen och sidney daisy och tanya kom ner för trappan " vad har ni gjort ni ser ju hemska ut " sa jag och kolla konstigt på dom " det är en hemlighet om du vill veta måste du komma närmare så ingen ...

Av isabella larsson - 25 april 2013 20:15


        sidneys perspektiv jag vakna av att det skramla nere så jag öppna sakta ögonen och kände än arm runt mig så jag kolla mig omkring " sitt still jag har fastnat i ditt hår här " sa niall irriterat och jag börja skratta " hur lyckad...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken tycker ni är snyggas av killarna
 harry
 zayn
 liam
 niall
 louis
 alla är lika snygga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards